نظر ژیلما برای کتاب صوتی ما، پس از حادثه

ما، پس از حادثه
ژیلما
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
00
انگار یک نفر با صدای بلند روزنامه میخونه واقعا نمیتونم تا انتهای داستان پیش برم غیر قابل تحمل و کاملا خسته کننده است، حتی تصمیمم رو برای خودکشی به تعویق انداختم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.