نظر مریم میری برای کتاب دفترچه ممنوع

دفترچه ممنوع
مریم میری
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
00
کتاب کشش لازم رو داشت، درسته داستان مال سالهای ۱۹۰۰ هست ولی من از شخصیت خانمه خوشم نیومد، چون همش منتظر بودم یکبار خرق عادت کنه و بگه حالا که این رسم رو شکستم به این نتیجه خوب رسیدم ولی ابدا اینطور نبود و همه چیز فقط در ذهن خودش میگذشت و اثر بیرونی نداشت. جز وقتی که با رییس ادارش خوش میگذروند ولی اون رو هم به نوعی الکی درگیر خودش کرد و اخرش زد زیر همه چی در ضمن بعضی جاها خوب بهش نپرداخته بود و مبهم بود، مثلا چرا رییس از زندگیش راضی نبود یا اینکه میشل چه نوع ارتباطی با کلارا داشت و ایا واقعا به کلارا حسادت میکرد یا عاشقش بود؟ دوست پسر، دخترش چه نوع ارتباطی با میرلا داشت؟ اینا همه مبهم بود و به نظرم صعف داستان بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.