نظر نسرین امیری برای کتاب صوتی از پشت میز عدلیه

از پشت میز عدلیه
امین تویسرکانی، وحید رونقی
۴.۶(امتیاز ۴۷ نفر)
نسرین امیری
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
طنز نوشتار جذاب و در عین حال محترمانه بود. خوانش هم عالی بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟