نظر نغمه برای کتاب صوتی جایی که خرچنگها آواز میخوانند

جایی که خرچنگها آواز میخوانند
نغمه
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
00
بیشتر از اینکه یه کتاب جنایی باشه کتاب اجتماعی فلسفی بود… فکر میکنم خیلی از ما زن ها با کیا همزادپنداری میکنیم… تنهایی که کیا تجربه کرده خیلی از ماها تجربه کردیم و برای فرار از این تنهایی به ادم های اشتباه پناه بردیم…و بعد از اون ارتباط گرفتن حتی با یه ادم درست هم برامون سخت شد… اوایل داستان ریتم خیلی کندی داشت اما از اواخر کتاب داستان جذاب شد… در مجموع کتاب قشنگی بود…
هیچ پاسخی ثبت نشده است.