نظر علیرضا رحیمی برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
علیرضا رحیمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
00
به نظرم «کتاب دزد» یه رمان خیلی احساسی و متفاوت درباره جنگ جهانی دومه که از زاویه مرگ روایت می شه و همین خیلی خاصش کرده. داستانش هم تلخ هست هم شیرین، چون کنار همه اون سختی ها، عشق به کتاب و کلمات رو نشون می ده. شخصیت لیزل خیلی خوب پرداخته شده و رشدش در طول داستان کاملاً حس می شه. چیزی که کتاب رو قوی می کنه اینه که با وجود فضای سنگین جنگ، هنوز امید و انسانیت توش زنده می مونه. در کل کتابیه که هم دل آدم رو می لرزونه هم باعث می شه بیشتر به قدرت کلمات فکر کنی.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.