نظر علیرضا رحیمی برای کتاب بخش دی

بخش دی
علیرضا رحیمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
00
به نظرم کتاب «بخش دی» یه تجربه متفاوت و تا حدی سنگینه که بیشتر از اینکه فقط داستان تعریف کنه، آدم رو وارد فضای ذهنی و درونی خودش می کنه. روایتش طوریه که ممکنه اولش یه کم گیج کننده به نظر بیاد، ولی کم کم وقتی جلو می ری می فهمی عمداً اینجوری طراحی شده. نکته جالبش اینه که بیشتر روی حس و برداشت خواننده تکیه داره تا یک داستان خطی و ساده. اگر حوصله دقت کردن به جزئیات و فکر کردن به مفهوم ها رو داشته باشی، می تونه برات جذاب و درگیرکننده باشه. در کل کتابیه که یا خیلی به دل آدم می شینه یا اصلاً ارتباطی باهاش برقرار نمی کنه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.