نظر maryam abedini برای کتاب صوتی غرب زدگی

غرب زدگی
جلال آل احمد، بهمن وخشور
۴.۶(امتیاز ۲۱ نفر)
maryam abedini
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
خوب بود و تا الان هم ادامه داره " غرب زدگی "
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟