نظر فاطمه اسلامی برای خلاصه کتاب مدیر مدرسه

مدیر مدرسه
جلال آل احمد
۴.۳(امتیاز ۱۹۷۷ نفر)
فاطمه اسلامی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
این اولین کتابی بود که از جلال آل احمد خوندم. کمی خوندن متن برام سخت بود با قلمش و ادبیاتش آشنا نبودم. اما تعریفی که از شغلش داشت منو یاد دوران مدرسه خودم انداخت که هیزم رو خودمون می آوردیم. چکمه نداشتیم. و با چوب معلم تنبیه می شدیم یادش بخیر. یادم میاد یه روزی معلم کلاس ما رو گذاشت تو مدرسه و در رو قفل کرد رفت. ما دو ساعتی دو مدرسه موندیم. سرویس بهداشتی بیرون مدرسه بود تا افا معلم ما برسه دیگه کار از کار گذشته بود. ما ده شستی ها که تو روستا درس خوندیم جلال رو درک می کنیم پنج پایه بودیم با یک معلم. ولی از انصاف دور نشیم مدرسه نو ساز بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟