نظر آرشیدا یوسفی برای کتاب آخرین درخت

آخرین درخت
آرشیدا یوسفی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
00
نقاشی ها واقعاً ماهرانه و بسیار زیبا هستند و شما رو مجذوب خودشون می کنند. علاوه بر اون جملاتی در کتاب وجود دارند که کوتاه اما آموزنده و پربار هستند و باعث می شوند کمی درنگ کنید. فضای داستان هم جذاب و آروم هست و اگر بخوام خلاصه ای بگم داستان درباره ی دختربچه ای هست که توی دنیایی زندگی می کنه که درختان سال هاست از بین رفتن و اون با رفتن به یک موزه ماجراجویی کوتاه و دوست داشتنی خودش رو شروع می کنه. ترجمه هم روان و عالی هست.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.