نظر دیانا برای کتاب ناتوان

ناتوان
دیانا
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
00
خیلی دوستش داشتم واقعا عاشق روند داستان شدم و شخصیت پیدا با تمام ضعف ها بازم دوم میاره ناخواسته با آزمون هایی که خیلی مرگباری راه پیدا میکنه در اوج نا امیدی تنها دوستش رو از دست میده عاشق میشه و شکسته هزاران ماجرا رو از سر میگذرونه جوری بود که پی رو از ته دل درک میکردیم کای رو دوست داشتیم کیت که دنبال توجه بود از طرف زندگی و زنده بودن همشون رو دوست داشتم عاشق لحظاتی که پی و کای باهم میگذرونن شدم چون لازم به این نبود که تظاهر کنن که فوق العاده هستن با هر لمس ساده دل خواننده به لرزه در میاد و در کل باید بگم خیلی پیشنهادش میکنم و مطمئنم شما هم با هر اتفاقی که بیفته اشک بریزید (خودم که این طور بودم)
هیچ پاسخی ثبت نشده است.