نظر مهتاب برای کتاب صوتی زندگی با عشق

زندگی با عشق
مهتاب
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
00
سلام، کتاب خوبی بود من قسمت کمیت سنج رو خیلی دوست داشتم و جالب بودو البته بقیه فصل ها هم خوب بودن صدا گوینده هم خوب بود، بنظرم کتاب های صوتی رو هر چند وقت باید گوش داد، ممنون از کتابراه🙏
هیچ پاسخی ثبت نشده است.