نظر شعری اولیا برای کتاب صوتی از عشق و دیگر اهریمنان

از عشق و دیگر اهریمنان
شعری اولیا
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
00
داستان را دوست داشتم و بسیار تاثیر گزار بود. جاهایی اسامی در ذهنم قاطی می شد. اسم هاشان خیییلی پیشوند و پسوند داشت! 😅 ولی در کل متوجه جریان می شوید. قسمت هایی هم به نظر می رسید دچار سانسور شده.. اما همه ی اینها از زیبایی متن داستان کم نمی کرد. و به این فکر کردم که خرافات چقدر می توانند زشت و غیر انسانی باشند و زندگی ها را خراب کنند.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.