نظر فاطمه برای کتاب تسلیم نشو یومی چانگ!

تسلیم نشو یومی چانگ!
جسیکا کیم، فائزه محمدلو
۴.۸(امتیاز ۸۷ نفر)
فاطمه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
خیلی رمان عالی بود به خاطر اینکه صفحه هایش، نه فقط از واژه ها، که از تجربه، احساس، رؤیا و حقیقت ساخته شدند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟