نظر فرناز صومعلو برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
فرناز صومعلو
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
برای یک داستان عاشقانه خوب بود و شنیدنی. توصیه میکنم ‌
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟