نظر Mehrnaz برای کتاب من بد نیستم!

من بد نیستم!
جوری جان، آناهیتا حضرتی کیاوندانی
۴.۶(امتیاز ۱۶۳ نفر)
Mehrnaz
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
جا داشت داستانش کنی طولانی تر میشد یکهو خواست خوب بشه درکل داستان بامزه و جالبیه برای بچه ها بخونید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟