نظر قاسم محمدی برای کتاب طب فشاری و رفلکسولوژی به همراه اطلس رنگی

طب فشاری و رفلکسولوژی به همراه اطلس رنگی
اورانوس رستمی
۳(امتیاز ۱۴ نفر)
قاسم محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
کتاب خوبیه ولی کامل نیست.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟