نظر Debora برای کتاب صوتی طعم گس خرمالو

طعم گس خرمالو
زویا پیرزاد، سوگل خلیق
۴.۲(امتیاز ۲۸۱ نفر)
Debora
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
کتاب آرام و قشنگی بود. دو کتاب قبلی این نویسنده رو بیشتر دوست داشتم. اما اینم بد نبود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟