نظر آرشیدا یوسفی برای کتاب مجموعه داستان های صمد بهرنگی

مجموعه داستان های صمد بهرنگی
آرشیدا یوسفی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
00
این کتاب شامل ۲۳ داستان کودکانه که مناسب بزرگسالان هم هست میباشد که در هر داستان نویسنده با سادگی و متن روان معنا و مفهوم جداگانه و درستی رو میاره. قصههاش اونقدر ساده هستن که بچهها بتونن درک کنن و اونقدر مفهوم دارن که بزرگترها بتونن لذت ببرن. امیدوارم از خوندنش لذت ببرید. حتماً بخونید چون ارزش چندین بار خوندن رو هم داره.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.