نظر Mina برای کتاب صوتی علی کوچیکه

علی کوچیکه
Mina
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
00
هزار ماشالله به گوینده جناب عمرانی که تا حالا چند کار از ایشون گوش کردم. کارتون عالیه.. این کار هم چقدر زیبا خواندید🌹ترکیب عالی از موسیقی و خوانش زیبا، کار را بسیار دلنشین کرده👍
هیچ پاسخی ثبت نشده است.