نظر مانیا اهورا برای کتاب صوتی ناطور دشت

ناطور دشت
جی. دی. سلینجر، مریم صالحی
۴(امتیاز ۲۰۳ نفر)
مانیا اهورا
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
خیلی عالی بودش صدای گوینده هم عالی بودش کاملن تصور میکردم هر لحظه از داستان رو
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟