نظر Setare Farahi برای کتاب قورقوری خسیس

قورقوری خسیس
Setare Farahi
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
00
کتاب خوبی بود. البته من با یه سری تغییرات برای پسرم خوندمش چون دیدگاه کلی داستان بد نبود اما اینکه بچه همه چیزشو به بقیه بده تا بقیه دوستش داشته باشن ایده خوبی نیست. ما باید به بچه هامون انسانیت رو یاد بدیم اما اینکه بخاطر اینکه تنها نمونن به بقیه باج بدن تا لقب خسیس بهشون نچسبه و بتونن با بقیه در ارتباط باشن اشتباهه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.