نظر غزال b برای کتاب صوتی آوای یخ و آتش 2 - بازی تاج و تخت 2

آوای یخ و آتش 2 - بازی تاج و تخت 2
غزال b
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
00
همه چیز عالی بود واقعا گویندگی ها عالی بودن خصوصا گوینده اصلی فقط در انتخاب گوینده نقش کال دروگو کمی کوتاهی شده ایشون صحبت می کنند یاد شخصیت پرویز در پرویز و پونه می افتم وقتی کار قوی در این سطح انجام میدید حیف است که گویندگان ضعیف را میارید،
هیچ پاسخی ثبت نشده است.