نظر پرستو مهاجر برای کتاب صوتی مادر شیطانی من

مادر شیطانی من
پرستو مهاجر
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
00
حیف چقد زود تموم شد😔🥲کتابای خانم اتوود عالین و راوی هم خیلی شیرین و قشنگ کتاب رو میخوند واقعا حس بچه ای رو داشتم که براش قصه میخوندن لذت بردم😍
هیچ پاسخی ثبت نشده است.