نظر رستا انگوتی برای کتاب دختری در جنگ

دختری در جنگ
سارا نوویچ، هانیه رجبی
۵(امتیاز ۷ نفر)
رستا انگوتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کتاب قشنگیه درباره جنگ داخلی هست و درباره بچه هایی که تو جنگ خانواده هاشون رو از دست میدن واقعا زیباست
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟