نظر Alireza.Khan برای کتاب صوتی آینه

آینه
محمود دولت آبادی، میلاد تمدن
۴.۲(امتیاز ۱۵۳۱ نفر)
Alireza.Khan
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
روایتی است از انسان گرفتار در خویشتن؛ جایی که آینه به جای روشن کردن حقیقت، تردید و آشفتگی را برمی گرداند. در این اثر، بیرون و درون در هم می ریزند و آدمی بیش از جهان، با تصویر خودش درگیر می شود. فضا تلخ و درون نگر است و روایت بیش از حادثه، بر حس فروپاشی آرام ذهن تکیه دارد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟