نظر زینب نظری برای کتاب درس‌های خانم شیمی‌دان

درس‌های خانم شیمی‌دان
بانی گارموس، نگار درویش
۴.۴(امتیاز ۴۲۶ نفر)
زینب نظری
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کتاب بسیار زیبایی بود واقعا از جمله معدود کتاب هایی بود که این اواخر خوندم و توجهی به شماره صفحه اش نکردم، چقدر زیباست داستان خودباوری و امید و اراده انسان ها در مقابل تندباد حادثه های زندگی... شخصیت الیزابت زات نمونه کامل زن بی نظیریه که فارغ از تمام موانع فرهنگی و مذهبی و سنت های جامعه خودش در راه تعالی انسانی و علم تلاش میکنه و این واقعا برای من یه الگوئه. فارغ از هر تحلیلی اکثر شخصیت های این کتاب قابلیت دیوانه کردن شما رو با ظلم ها و اجحافی که در حق شخصیت اول میکنن دارن پس زمان خوندن کتاب کمی صبور باشید و یک جعبه دستمال کاغذی کنارتون بذارید.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟