نظر یا فاطمه ی زهرا برای کتاب در آغوش عشق

در آغوش عشق
محمدعلی قجه
۴.۲(امتیاز ۵۳۰ نفر)
یا فاطمه ی زهرا
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کتاب خوبی بود، قصه های شنیدنی داشت اما کمی غم انگیز بود و در روحیه تاثیر میذاره و از اشکالاتش اینکه داستان هاش به هم ربط نداشتند همچنین فقط داستان اول به اسم و جلد کتاب مرتبط بود و بقیه داستان ها نبودند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟