نظر ژیلما برای کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب

افسانه ماه و آفتاب
ژیلما
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
00
چقدر تخیل پردازی و تصویزسازی زیبا بود لذت بخش و جذاب، راوی هم بسیار خوب بود دیدگاهی متفاوت اما انگار واقعی تر (من که قطعا نظرم درباره جنسیت ماه و خورشید عوض شد)
هیچ پاسخی ثبت نشده است.