نظر ژیلما برای کتاب صوتی علی کوچیکه

علی کوچیکه
ژیلما
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
00
بی نظیر... فروغ فرخزاد بنویسه مگه بد هم میشه پسر نه ساله من عاشقش شد و توی یک شب سه بار گوش داد بعدم گفت لطفا پاکش نکن من و برد به سالهای سال پیش وقتی مامانم برام کتابش رو خوند، بی اندازه لذت بردیم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.