نظر ترابی برای کتاب نت نیمه تمام

نت نیمه تمام
وحید اکبری
۴.۶(امتیاز ۱۴ نفر)
ترابی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
خوب بود رج به رج و خیلی خوشم اومد، داستان اولی هم خیلی غمگین بود و خیلی به دلم نشست، قیمت کتاب بسیار مناسبه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟