نظر مهسا برای کتاب صوتی آینه

آینه
محمود دولت آبادی، میلاد تمدن
۴.۲(امتیاز ۱۵۳۱ نفر)
مهسا
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
خیلی عالی بود این کتاب، میشد کاملا جای فردی که شناسنامه‌اش رو گم کرده باشی و چندین نوع تفسیر از کتاب کنی، خیلی دوست داشتنی بود، اینکه بتونی به انتخاب خودت شخصیت اجتماعیت رو برداری، جالب بود. حس عجیب ولی ترسناکی بود بنظرم. کلا قلم محمود دولت آبادی همیشه همینقدر نزدیک به ذهن و فکر همه افراد جامعه است✌️
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟