نظر R.Khani برای کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی دربارهی امید

همه چیز به فنا رفته؛ کتابی دربارهی امید
R.Khani
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
00
من تا فصل ۵ گوش دادم، و دیگه ادامه ندادم، تقریبا هیچی دستگیرم نشد، انتظار بیشتری از مارک داشتم! بعضی جاها نویسنده موضوع کتاب رو فراموش میکنه! توصیه نمیکنم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.