نظر S.kz برای کتاب مهمان نیمه شب

مهمان نیمه شب
هدر گودنکاف، علی قانع
۴.۴(امتیاز ۱۲۹ نفر)
S.kz
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
تا نیمه های کتاب داستان فوق العاده بود و کشش زیادی داشت اما ناگهان انگار نویسنده فقط تصمیم گرفته بود سرهم بندی کنه! داستان ها کاملا غیرمنطقی و بی ربط به هم وصله پینه شده بودند! ///خطر اسپویل: هیچ دلیلی وجود نداشت که چرا قاتل جوسی رو میخواست؟ بعد یهو تصمیم گرفت بکی رو ببره؟!!! همینجوری یه دختر بچه میخواسته انگار!!! یهو خیلی بی ربط در چند صفحه همه چیز معلوم شد که بچه، مادرش، و وایلی کی هستن. و بکی کلا در تمام مدتی که وایلی چندین بار تکرار میکنه جکسون گناهکاره هیچی نمیگه اونوقت یهو میگه نه اون نیست و فلانیه!!! واقعا این قسمت به صورت فوق العاده غیرحرفه ای تلاش کرده بود غافلگیر کنه خواننده رو. کشمش آخر چقدر بیخود کش پیدا کرده بود و چقدرر اغراق شده بود!! انگار یه دیو سه سر در مقابل سه تا بره کوچولو داشت میجنگید!! کلا انگار نصف کتاب رو یک نویسنده فوق العاده نوشته بود بعد نصف دیگه رو یک نویسنده کاملا غیرحرفه ای!!! مشکلات ترجمه هم که به وفور در کتاب (دقیقا از نیمه به بعد) وجود داشت.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟