نظر هادی یزدان پرست برای کتاب صوتی مغازه خودکشی

مغازه خودکشی
ژان تولی، احسان کرم ویسی
۴.۴(امتیاز ۲۴۵۰ نفر)
هادی یزدان پرست
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
کتاب یه کم سطحیه و بیشتر برای تین ایجرا خوبه، در مقابل اثاری مثل بیگانه و طاعون البر کامه هیچ حرفی برای گفتن نداره بیشتر فک کنم به خاطر هوتن شکیبا اینقدر بازخورد گرفته
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟