نظر فربد فرشچی برای کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم

یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم
ارین ورلی، فاطمه اکیما
۴.۶(امتیاز ۱۸۲ نفر)
فربد فرشچی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
محتوا و ترجمه خوبه. گویندگی و بیشتر از اون، تدوین، جا داره بهتر باشه. وقتی متن به شکل قطاری از واژه های به هم پیوسته صرفا گفته میشه، معنا گم میشه. چند دقیقه میگذره و حس میکنی هیچی دستگیرت نشده، بااینکه محتوا بسیار آگاهی بخش و عالیه. چون کتاب، کتاب خوبیه اینو نوشتم، وگرنه انتقادو دوست ندارم. دوستون دارم، به خصوص کسانی که این کتاب صوتی رو تولید کردند، و به خصوص تورو، که الان داری این متنو میخونی.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟