نظر Sepid برای کتاب صوتی خدمتکار

خدمتکار
Sepid
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
00
ابتدا از صدای گوینده و موسیقی های پیش زمینه بگم که بسیار زیبا و جذاب بود و با اینکه خیلی از بخش های داستان را حدس میزدم اما بخاطر صدای دلنشینی که داشت تا آخر ادامه دادم! و خود داستان کتاب هم به طور کلی باحال بود مخصوصا اینکه مثل پازل همه چیز را در ذهن مان مرتب می کنیم هرچند که اوایل داستان از خریت ها و خنگ بازی های دختر شخصیت اصلی حرصم می گرفت و در آخر خوشحال شدم که بالاخره یکمی عاقل شد اما باز هم داستان جملات اضافه و تکراری زیاد داشت و انگار پایان باز داشت و شخصا اصلا طرفدار پایان های باز نیستم و ترجیح می دادم تیکه های خالی پازل باقی نماند...
هیچ پاسخی ثبت نشده است.