نظر Nik'olai برای کتاب و تنها باد میداند

و تنها باد میداند
Nik'olai
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
00
به شخصه، داستان های خانم هارمون رو دوست دارم. اینکه تاریخ ایرلند هم توی داستان دخیل بود بیشتر ترغیبم کرد تا بخونمش (و یه دید کلی از اون دوران ایرلند بهم داد که بخاطرش ممنونم، چون وقتی سراغ تاریخچه واقعی اون آدما و اون بازه زمانی رفتم، اسامی برام آشنا بودن و ارتباط گرفتن باهاشون راحت تر بود) این کتاب مجموعه ای از چیزایی که میخواستم رو داشت. شخصیت ها خسته کننده نبودن (چه شخصیت های مکمل، چه شخصیت های اصلی) اینجوری نبود که پلات داستان بخواد خیلی در تاریخ واقعی دخالت کنه و بالعکس. حال و هوای کتاب کاملا به عنوانش میومد و احساسات من یکی رو با خودش و شخصیت ها همراه کرده بود. همچنین، اگرچه بخش سفر در زمان همیشه کمی منو گیج می کنه، اما اون هم خیلی روی روایت داستانی سایه ننداخته بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.