نظر ناهید صناعی برای کتاب رابطهها: از مجموعهی مکتب زندگی

رابطهها: از مجموعهی مکتب زندگی
ناهید صناعی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
00
کتاب خوبیه کتابهای الن دوباتن فوق العاده اند ولی ترجمه بسیار بسیار بد و نامفهوم و سنگین پشیمون میشی از خوندنش
هیچ پاسخی ثبت نشده است.