نظر فرزانه یوسفی یوسفی برای کتاب صوتی زن همسایه

زن همسایه
فرزانه یوسفی یوسفی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
00
عالی بود. واقعا لذت بردم مخصوصا اینکه همون اول میره سر اصل مطلب و چند قسمت آدم رو با روزمرگی خسته نمیکنه. پر از هیجان و اضطراب. راوی هم کارش عاای بود. تشکر میکنم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.