نظر هادی حیدری برای کتاب صوتی برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی)

برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی)
هادی حیدری
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
00
عالی بود. ولی یکم طولانی. تقریبا تو بخش دادگاه کل حرفی رو که میخواسته بگه رو میگه. البته من بچه کتابخون شاید نمیخوام تو کار داستایفسکی هیچ عیبی باشه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.