نظر فاطمه بانام برای کتاب سرگذشت یک فرشته - جلد اول

سرگذشت یک فرشته - جلد اول
فاطمه بانام
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
00
من این کتاب رو خیلی اتفاقی توی قسمت کتاب های رایگان کتابراه پیدا کردم و واقعا یکی از بهترین و زیبا ترین کتاب هایی بود که به عمرم خون بودم با خوندنش از هیاهوی جهان دور می شدم و به عمق کتاب درون داستان های فانتزی و جذابش غرق می شدم خودم رو به جای شخصیت های کتاب تصور می کردم این کتاب نشون می ده که نویسنده تا چه حد در کارشون مهارت دارن و چقدر قوی تخیل قوی دارن که تونستن همچین داستان زیبایی بنویسند بعد از اتمام این کتاب سریعا جلد دومش رو خریداری کردم و خوندم که اون هم مثل جلد اول بسیار زیبا و دلنشین بود متشکرم از نویسنده بابت خلق این اثر زیبا و ممنونم از برنامه ی کتابراه 🤍✨
هیچ پاسخی ثبت نشده است.