نظر نگهدار فرهادی برای کتاب صوتی کیمیاگر

کیمیاگر
نگهدار فرهادی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
10
درود. من کتاب ش رو خونده بودم ولی این عالی بود. هر چند خوندن و تایم واسه کتاب فرق داره. خوانش. موسیقی متن. و خوانش همراه موسیقی بسیار دقیق اجرا شده بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.