نظر نسترن پارسا برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
نسترن پارسا
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
یه دختر خانمی به اسم إری تصمیم گرفته بخوابه و سه ماهه همش خوابه، یه شب خواهرش ماری از خونه خارج میشه و اتفاقایی که براش میوفته رو بیان میکنه، کاملا ژانر متفاوتی داره
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟