نظر علی شاهرخی برای کتاب صوتی گوسفند سیاه

گوسفند سیاه
برنت منزوار، سهیلا مختاری
۴.۳(امتیاز ۱۴۸۰ نفر)
علی شاهرخی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
کتاب صدتی خوبی بود. باید بگم کیفیت صدا و لحن گوینده و صدای ایشا کاملا مناسب و مسلط بر متن بود. خود متن کتاب هم خوب و آموزنده بود و مخصوصا عنوان جالب و تداعی کننده ای انتخاب شده بود ولی در کل اگر طرفدار مطالب خودشناسی و پیشرفت فردی باشید خیلی مطلب جدید و خاصی که شما رو درگیر کنه در اون نبود و بیشتر سطحی و کلی گویی شده بود اما در کل خوب بود و پیشنهاد میشه. ممنون از کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟