نظر somayehm104 sade برای کتاب صوتی خدمتکار

خدمتکار
somayehm104 sade
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
00
سرگرم کننده بود. خوشبختانه من کامنتا رو خوندم و متوجه شدم کاراکتر اتیسم داره، بخاطر همین بیشتر تونستم با اخلاق و رفتارهاش کنار بیام اوایل واقعا برام سوال بود و یه جاهایی صبرم تموم میشد. در کل گوش دادن بهش حوصله میخواد. کیفیت صوتیش و صدای خانم گوینده بسیار عالی بود و لذت بردم. خسته نباشید میگم❤️
هیچ پاسخی ثبت نشده است.