نظر ستاره بناپور برای کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول

آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول
ستاره بناپور
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
00
هنوز ۴۸ساعت نشده ولی تمامش رو با لذت وصف نشدنی گوش دادم! راستش با این که هر لحظه ش رو از بر بودم اما صدای زیبای بانو پاک ذات، مرور خاطرات شیرین کودکی و موزیک های قشنگ زمینه…. نمیذاشت ازش دل بکنم😍🥹خیلی دلنشین بود و با لبخند و حس رضایت کامل میرم برای جلد بعد ممنون🤍
هیچ پاسخی ثبت نشده است.