نظر ابراهیم بانشی برای کتاب عشق در سال‌های قحطی

عشق در سال‌های قحطی
نگین پوراسلامی
۴.۱(امتیاز ۱۲۵ نفر)
ابراهیم بانشی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
ابراهیم بانشی کتاب خوبی بود. داستان با خرافات عجین شده بود، طلسم و جادو در زندگی انسان ها دخالت نداره، از مکافات اعمال و قانون کارما باید عبرت بگیریم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟