نظر فاطمه بانام برای کتاب تسلیم نشو یومی چانگ!

تسلیم نشو یومی چانگ!
فاطمه بانام
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
00
کتاب بسیار عالی که بود این کتاب باعث شد تلنگر بخورم و به خودم بگم داری جی کار میکنی با زندگیت با خوندن این کتاب به آیندم بیشتر امید وار شدم و تلاش بیشتری برای بدست آوردن اهدافم کردم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.