نظر مریم برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
مریم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
00
موضوع کتاب جالب بود. با اینکه چند سال پیش کتاب رو گوش دادم اما هنوزم گاهی یادم میاد و به این فکر میکنم که کاش می تونستم خودم رو توی جهان های موازی ببینم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.