نظر M. yari برای کتاب صوتی سایه روباه

سایه روباه
M. yari
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
00
این کتاب از لحاظ داستانی و تجسم آن در ذهن مناسب هست و خواننده (شنونده) را گیج نمیکند اما اگر انیمه زیاد دیده باشید میبینید که بعضی از کلمات به اشتباه نوشته، معنی و از زبان گوینده تلفظ میشوند نکته دیگر این هست که مترجم باید کار ترجمه را جوری انجام دهد که خواننده (شنونده) از متن لذت ببرد اما اگر فرد که ان را میخواند با اصطلاحات متن اشنایی نداشته باشد به مشکل میخورد مثل کلمه آریگاتو که معنی ان تشکر میشود یا کلمه کامی که معنی ان خدا هست اما منظور خدای واحد نیست چون به ثنویت اعتقاد دارند و خدای واحدی ندارند در کل کتاب جالبی هست و امیدوارم در جلدهای بعدی مترجم و گوینده پیشرفت بهتری داشته باشند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.